Postup při reklamaci služeb permanentního make-upu, kosmetiky, tetování či piercingu:
1. Přijetí reklamace:
Reklamace je možná pouze písemnou formou. Zákazník musí reklamaci sepsat, popsat konkrétní problém a doložit případné podklady (fotografie, doklad o zaplacení, smlouvu o poskytnutí služby apod.).
2. Potvrzení souhlasu se službou:
Při provádění služby zákazník svým podpisem potvrdil, že souhlasí s tvarem, barvou a provedením. Reklamace provedené služby proto není možná, pokud byl vzhled služby schválen předem.
3. Vyhodnocení reklamace:
Pokud zákazník přesto podá písemnou reklamaci, má poskytovatel služeb na její vyřízení lhůtu 30 dnů od obdržení podnětu.
4. Rozhodnutí o reklamaci:
Po posouzení reklamace je zákazník písemně informován o výsledku.
Pokud se zjistí, že reklamace je neoprávněná, nebude na ní brán zřetel.
5. Dodržování pravidel:
Všechny reklamace budou posuzovány dle platné legislativy a obchodních podmínek.
Poznámka: Zákazníkům je doporučeno, aby si důkladně prohlédli návrh služby před jejím provedením a vznesli případné připomínky ihned.
Dodatečné změny vzhledu nejsou důvodem k reklamaci.
Obchodní podmínky pro poskytování služeb
1. Dobrovolnost služby:
Všechny nabízené služby (např. permanentní make-up, kosmetika, tetování, piercing) jsou poskytovány na základě dobrovolného rozhodnutí zákazníka. Před zahájením procedury zákazník podepisuje informovaný souhlas, ve kterém potvrzuje, že byl seznámen s postupem, výsledkem a možnými riziky.
2. Rezervace termínu a záloha:
- Pro rezervaci termínu je nutné uhradit zálohu ve výši 1 000 Kč.
- Záloha je nevratná.
- V případě, že se zákazník na termín nedostaví nebo jej zruší méně než 48 hodin před plánovaným úkonem, záloha propadá jako kompenzace za ztracený čas a náklady spojené s přípravou.
3. Změna nebo zrušení termínu:
Změnu nebo zrušení termínu je možné provést nejpozději 48 hodin před plánovaným výkonem. Pokud tak zákazník učiní včas, záloha může být převedena na nový termín.
4. Informovaný souhlas:
Před zahájením služby zákazník stvrzuje svým podpisem, že byl seznámen se všemi podmínkami, schválil tvar, barvu a vzhled prováděné procedury, a je si vědom, že následné změny nejsou důvodem k reklamaci.
5. Reklamace:
Reklamace jsou přijímány výhradně písemnou formou a jsou posuzovány v souladu s platnými zákony a těmito obchodními podmínkami.
Poskytovatel má na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Reklamace na služby, jejichž vzhled a provedení zákazník předem odsouhlasil, nejsou možné.
6. Závěrečné ustanovení:
Před objednáním služby je zákazník povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami. Odesláním zálohy zákazník potvrzuje jejich přijetí a souhlas s jejich zněním.
7. Reakce těla:
Provozovatel nenese odpovědnost za individuální reakce těla na provedený zákrok. Každý organismus může reagovat různorodě (např. alergické reakce, hojení, změna barvy pigmentu apod.). Zákazník bere na vědomí, že výsledky procedury mohou být ovlivněny faktory, které nejsou v moci poskytovatele služeb, jako je typ pokožky, zdravotní stav nebo následná péče.
Poznámka: Tyto podmínky lze kdykoli aktualizovat. Doporučujeme zákazníkům se při rezervaci termínu seznámit s jejich aktuálním zněním na webových stránkách.